Websites

Zet bezoekers om naar klanten

Wij creëren online identiteit

Waarom een website van Groenewoud Marketing?

Een nieuwe website kan je overal vinden.

Maar je wilt natuurlijk een nieuwe website die resultaten behaalt!

Dit is soms lastig te vinden tussen alle mogelijkheden die er tegenwoordig zijn.

Wij bouwen onze websites daarom aan de hand van 2 belangrijke bouwstenen!

Een nieuwe website kan je overal vinden.

Maar je wilt natuurlijk een nieuwe website die resultaten behaalt!

Dit is soms lastig te vinden tussen alle mogelijkheden die er tegenwoordig zijn.

Wij bouwen onze websites daarom aan de hand van 2 belangrijke bouwstenen!

Onze bouwstenen
Online identiteit

Wij zorgen er voor dat jouw bedrijf online zichtbaar wordt en zich onderscheidt van de concurrentie door een unieke online identiteit

Gebruiks vriendelijkheid

Gebruikers moeten blindelings de weg kunnen vinden naar het product, of de dienst, die jouw bedrijf aanbiedt

Resultaten

Aan de hand van deze 2 bouwstenen zorgen wij er voor dat onze websites verbluffende resultaten behalen voor onze klanten.

 

Wij creëren een ontwerp dat uitblinkt in schoonheid, maar vooral geoptimaliseerd is voor het behalen van conversies, oftewel resultaten.

Case Study

Een hoog converterende Takeaway website voor Bij Naveed

Wij hebben Bij Naveed geholpen om de hoge marges van Thuisbezorgd te vermijden met een custom website die online bestellingen kan verwerken.

Tijdlijn

Wat je van ons kan verwachten

Hoe gaan wij te werk?

Kennismaking

Tijdens deze kennismaking zullen we aan de hand van een aantal vragen vaststellen wat jouw nieuwe website nodig heeft, en waneer jij als bedrijf tevreden bent met jouw nieuwe website.

Opstellen van het plan

Na de kennismaking zullen wij aan de hand van de beantwoorde vragen het door ons opgestelde plan aan jou voorstellen.
Bij goedkeuring van jou, gaan wij direct aan de slag met het uitwerken van dit plan.

Ontwerp

In de ontwerp fase zullen wij eerst een schets opstellen van de website opbouw.
Wanneer wij tevreden zijn met de opbouw en een akkoord van jou hebben zullen wij beginnen met het visuele ontwerp.

Feedback

Wanneer het ontwerp volledig is, heb jij een goed beeld van hoe jouw website er uiteindelijk uit zal gaan zien.
Hierbij vragen wij om feedback zodat wij daarna heel efficient kunnen beginnen met het bouwen van de functionele website.

Ontwikkeling

Tijdens de ontwikkelingsfase komt het ontwerp echt tot leven en wordt het een functionerend product.
Dit kan de langste fase van alle stappen zijn, afhankelijk van de complexiteit van jouw website.

Voor jou als klant, kan dit een beetje een “stille” tijd zijn, omdat er vaak weinig feedback nodig is totdat de website ontwikkeld is en klaar is voor beoordeling.

Afronding & lancering

Tijdens de afronding zullen wij vragen om een laatste beoordeling en de feedback meenemen om de laatste puntjes op de i te zetten.
Zodra alles getest is en wij jouw goedkeuring hebben, zullen wij de website lanceren op het wereldwijde web.

Extra: Support

Wij zullen 7 dagen lang, na lancering van de website, het gedrag van alle website bezoekers analyseren en zoeken naar mogelijke knelpunten, en deze verbeteren.

Anna Scott
Anna Scott
Photographer
Lees verder
We see the importance in a good healthy relationship where people are highly valued. It’s not something we can show on a portfolio. It’s something you experience when working with us.
Abbie Miller
Abbie Miller
Designer
Lees verder
We see the importance in a good healthy relationship where people are highly valued. It’s not something we can show on a portfolio. It’s something you experience when working with us.
Travis Scott
Travis Scott
Photographer
Lees verder
We see the importance in a good healthy relationship where people are highly valued. It’s not something we can show on a portfolio. It’s something you experience when working with us.
Vorige
Volgende
Klanten
Om er een paar te noemen.
Interesse in een website?
Vraag een vrijblijvende kennismaking aan voor de mogelijkheden!

Tijn Groenewoud

Ik leer je graag kennen om te ontdekken of wij je ergens mee kunnen helpen.

 

Géén irritant sales gesprek – puur om te zien of wij iets voor jou kunnen betekenen!